41. Tercih Özür Grubu Ek Tercih Başvurusu Alınacak

Öğretmenlerin 2015 Yılı Yaz Tatili Aile Birliği, Sağlık, Can Güvenliği Mazeretleri Ve Engellilik Durumu İle Diğer Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme Ek Duyurusu

31 Ağustos 2015 Pazartesi 14:08
41. Tercih Özür Grubu Ek Tercih Başvurusu Alınacak

Bilindiği gibi "Öğretmenlerin 2015 Yılı Yaz Tatili, Aile Birliği, Sağlık, Can Güvenliği Mazeretleri ve Engellilik Durumu ile Diğer Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme" işlemleri 28.08.2015 günü sonuçlandırılmıştır.

Ancak, "tercih dışında atanmak istiyorum/istemiyorum" seçeneğini işaretlemeyen veya "istemiyorum" seçeneğini işaretleyip ataması bu nedenle gerçekleştirilemeyen öğretmenler, 01.09.2015 günü saat 24.00'a kadar MEBBİS üzerinden elektronik ortamda ilçe emrine atanmak "istiyorum/istemiyorum" seçeneklerinden birini işaretleyerek tercihte bulunacaklardır.

Bunlardan "istiyorum" seçeneğini işaretleyenlerin atamaları, birinci aşama (11-17 Ağustos 2015) başvurusunda tercih ettikleri ilçe emrine yapılacaktır.

Önemle duyurulur.

İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü

YORUM YAZ

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

      Yorumlar
      Toplam 154 yorum mevcut

    • kimyaci 4 yıl önce yorumlandı

      acaba menemene kura ile giden var mi kimya

    • kimyaci @kimyaci 4 yıl önce yorumlandı

      acaba menemene kura ile giden var mi kimya

    • pinar 4 yıl önce yorumlandı

      Bende de kura ile ilçe milli eğitim müdürlüğü yazıyor

    • ali 4 yıl önce yorumlandı

      hayırlı olsun arkadaşlar

    • kimyaci 4 yıl önce yorumlandı

      bende ilce milli egitim müdürlüğü yaziyor arkadaslar sizde neden il yaziyor

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      milli egitim herhangi bir okula mi atayacak bizi arkadaşlar

    • pelin 4 yıl önce yorumlandı

      Açıklandı

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      aciklandiiii

    • cansu 4 yıl önce yorumlandı

      il milli eğitim yazıyor şimdi ne olacak buradan okullara mı dağıtcaklar

    • .. @emrah 4 yıl önce yorumlandı

      evet

    • emrah 4 yıl önce yorumlandı

      ne yazıyor sizde kura ıle il milli eğitim m.lüğü mü

    • EMRAH 4 yıl önce yorumlandı

      açıklandı

    • Serkan 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar hayırlı olsun açıklandı. İkgm ye bakın

    • esen 4 yıl önce yorumlandı

      açıklandı....

    • Ubuntu 4 yıl önce yorumlandı

      Ruh halim bozuldu saçma sapan bürokrasi ...

    • mersin 4 yıl önce yorumlandı

      Ne zaman açıklanacak bari onu soyleseler artık yeter ya bizi ciddiye almıyorlar herhalde

    • SENA @aytekin 4 yıl önce yorumlandı

      saolun hocam en azindan ümidi keseriz..

    • Azra @aytekin 4 yıl önce yorumlandı

      anladım hocam sağolun..

    • aytekin 4 yıl önce yorumlandı

      ankara mebte akrabam var ondan öğrendim ama yarın da olabilirmiş

    • Azra @aytekin 4 yıl önce yorumlandı

      nereden duydunuz hocam? hiçbir yerde hiçbir açıklama bulamadım ben...

    • aytekin 4 yıl önce yorumlandı

      duyduğuma göre akşama doğru açıklayabilirlermiş

    • SENA @Umuthan 4 yıl önce yorumlandı

      kafayi yemek üzereyim

    • Umuthan 4 yıl önce yorumlandı

      arkadşlar ne zaman açıklanacağı ile ilgili bilgisi olan varmı Yada bir yerlerde duydukları birşey varmı?????

    • ali 4 yıl önce yorumlandı

      İnşAllah hocam başka yere vermezler diye düşünüyorum

    • Öykü 4 yıl önce yorumlandı

      Başvuruda sadece ilçe emrine atanmak istiyorum seçeneği vardı. Özür gösterdiğiniz ilçe dışında göndermezler diye tahmin ediyorum.

    • Öykü 4 yıl önce yorumlandı

      Bakanlık atama dairesinde en az 10 farklı numarayı aradım açmıyorlar. İstanbul mem de insan kaynaklarında telefon devamlı operatöre düşüyo. Bi tarih verseler biz de rahatlasak

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      ikgm yi arayip düşürebilen var mi? ben sadece bi kurumuna ulasabildim oda bilgi islem ilgileniyo dedi. kontenjanlar aciklandigi icin gecikmistir dedi

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      sanmıyorum açıklanacağını

    • Serkan 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaş ben böyle dandik bir kurum görmedim 2500 Kişiyi bile nereye verdiğinizi iki gündür açıklayamadınız

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      gece bile baktim sürpriz olur mu diye yok. basvuran herkesi alirlar insAllah ya. bidebizi kadrosuna atandigimiz ilceden farkli bir ilceye verebilirler mi?

    • Azra 4 yıl önce yorumlandı

      Bugun aciklanir sonuclar umarim..

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      sinirlerim bozuldu

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      yok, yok bu günden açıklanmayacak.

    • zelos 4 yıl önce yorumlandı

      Dünden beri baka baka gözlerim agriyor.basım ağrıdan çatlatacak ne zaman açıklanacağı belli olsa bari

    • Hülya hoca 4 yıl önce yorumlandı

      Ne zaman açıklanacak sonuçlar,ne zaman ilişik keseceğiz, ne zaman göreve başlama yapacagız;açıklayın lütfen artık :-(

    • sena @ali 4 yıl önce yorumlandı

      hocam sanırım bu eski bihaber, bana öyle geldi rakamlar farklı çünkü

    • mersjn 4 yıl önce yorumlandı

      Bari ne zaman açıklanacak birsey soyleseler

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      hala da açıklanmadı nalet gelsin sisteminize

    • Freed 4 yıl önce yorumlandı

      ne zaman açıklanacak? bekle bekle....

    • Azra 4 yıl önce yorumlandı

      yemin ediyorum bu atama saçmalığı yüzünden ne uyku düzenim kaldı, ne yaz tatilimden birşey anladım. sinirlerimin laçka olması da cabası.. pişman oldum tayin istediğime resmen yaa! birşey insanın bu kadar mı burnundan getirilir.. altı üstü 2500 kişi için sonuç belirleyecekler, onu da beceremediler bir türlü...

    • Sena 4 yıl önce yorumlandı

      Belirsizliklerine kusmak istiyorum

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      hram olsun ya sabahin köründen beri bekliyorum bekliyoruz yazık ya bi iş yapiyosan adam akilli yap nezaman aciklicaksan söyle harap olduk

    • Azra 4 yıl önce yorumlandı

      ve bence bu iş yarına kalır.. kimse bizi kaale alıp açıklama yapmadığı için ancak tahmin yürütüyoruz böyle.. :/

    • selin 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar açıklandı mı?

    • Azra 4 yıl önce yorumlandı

      bir açıklama yapın artık en azından!!! bu kadar insan bekliyor!

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      nalet olsun yaa ne biçim bi kurum geceden bu yana gözüm çıkmak üzere..

    • Büşra @Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      aynen yani en azindan bugün aciklanacak de yarin aciklanacak de şu zaman açıklanacak de yazik gözlerimiz bozuldu ya

    • Azra @Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      bu saate kadar bir açıklama yapmaz mı insan ya! en azından açıklanacağı zamanı bilsek de böyle her dakika stres çekmesek..

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      bu 147 ne işe yarıyor anlamiyorum ki ya. ne sorsam bilmiyorum diyorlar

    • Büşra @pınar 4 yıl önce yorumlandı

      ah bir bilsek :(

    • pınar 4 yıl önce yorumlandı

      ne zaman açıklanır acaba?

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      bende aynen öyle yaptım sorun olacağını sanmıyorum

    • esen @Dmt 4 yıl önce yorumlandı

      seminere gidilmesi gerekiyo

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaslar ben esimin ikametgah adresi olan ilceyi yazdim is yeri degil sorun olur mu acaba

    • esen @Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      evet kaydet butonu tekrar aktif olmuş ama kaydedildi diyo onun için tekrar kaydetmedim ben.

    • Azra @Dmt 4 yıl önce yorumlandı

      seminere katılman gerekiyor sonuçlar belli olana kadar..

    • Dmt 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar peki seminer işini ne yaptınız seminerler başladı ve ben tayin beklediğim için evde oturuyorum sıkıntı çıkarmı acaba siz ne yapıyosunuz?

    • ali 4 yıl önce yorumlandı

      evet şimdi baktım demekki kurum onayı gerekmiyo

    • Büşra @Azra 4 yıl önce yorumlandı

      aynen hocam ya sabahin ilk ışıklarindan beri yenile yapiyorum ikgm yi :( seminerde bile onunla ugrastim

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      mebbisteki farkliligi farkeden var mi onay tarzi bisey eklenmis altina bende dün yazmiyordu ama bugün ' ilce emrine atanmak istiyorum olarak kaydedildi' diye bir yazi geldi

    • Azra 4 yıl önce yorumlandı

      en azından ne zaman açıklanacağını söyleseler bari, böyle sürekli bilgisayar başında stresten bittik..

    • esen 4 yıl önce yorumlandı

      bende beklemedeyim yok hala

    • mersin 4 yıl önce yorumlandı

      Aynen açıklanmayacak gibi yarın açıklansa bari

    • sena @sena 4 yıl önce yorumlandı

      yeter artık belirsizlik yaşamaktan bıktım,tayin çıkar mı çıkmaz mı diye düğün bile yapmadık ve hala belirsiz belirsiz bekliyoruz

    • Neden 4 yıl önce yorumlandı

      Neden hiç kimse Tarafından bi açıklama yok, ne zaman açıklanacak bu sonuçlar ve ya kesin atamamız olacak mı herşey bir muamma bekliyoruz

    • adaletli ol @ceyhan 4 yıl önce yorumlandı

      eşimden 1400 km uzaktayım ama il içine öncelik verilmeli diyorsunuz.adalet anlayışınızı alkışlıyorum ! adaleti herkes için isteyin

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      bence bu gün açıklanmayacak

    • sena @mersin 4 yıl önce yorumlandı

      hayır olmadı, olmayacakmış

    • mersin 4 yıl önce yorumlandı

      Onaylama işi olmadı değil mi arkadaşlar gerek başvurusu kaydet dediniz

    • sena @sena 4 yıl önce yorumlandı

      peki

    • ali @sena 4 yıl önce yorumlandı

      bende dünden beri bilgisayar başındayım gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      acaba ayrı bi başlık açılcak mı yoksa 2015 ağustos özür grubu atamaları başlığından mı bakacaz

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      bekliyorum , bekliyorumm açıklancak diye

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      bide müsteşar ayri es kalmayacak demis. galiba basvuranlarin hepsi gidecek galiba insAllah

    • Büşra @Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaslar müdürüm yarin aciklanabilecegini söyledi

    • ali @Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      galiba

    • Azra @Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      hiçbirimizin bir fikri yok, doğru süzgün vir açıklama yok ki. sonuçların ne zaman açıklanacağını bile hala bilmiyoruz.. :/

    • Büşra 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaslar ilce emrinde neye göre alacaklar. herkesi mi alacaklar başvuran

    • ali @ismet 4 yıl önce yorumlandı

      aynen

    • nunu @ismet 4 yıl önce yorumlandı

      hocam bizim kaydetmemiz yeterli dmi. artık öyle bi noktayadım ki atandığım kurum yazsa bile tereddüt edip arayıp yetkilileri, atandığım yazıyor gerçekten atandım mı diye sormam gerekiyormuş gibi.

    • Azra @sena 4 yıl önce yorumlandı

      maalesef o konuda hiçbir yerde bir açıklama yok ama eski müdürüm bana çarşamba veya en geç perşembe açıklanır dedi

    • sena 4 yıl önce yorumlandı

      ne zaman açıklanacak arkadaşlar bilgisi olan var mı ?

    • ali @ismet 4 yıl önce yorumlandı

      onay yok derken kurum onayına gerek mi yokmuş

    • mersin 4 yıl önce yorumlandı

      Müdürle konuştum onun sayfasında da görünmüyormus sizin de öyle mi

    • mersin 4 yıl önce yorumlandı

      Müdürle konuştum onun sayfasında da görünmüyormus sizin de öyle mi

    • mersin 4 yıl önce yorumlandı

      Müdürle konuştum onun sayfasında da görünmüyormus sizin de öyle mi

    • Nika @ismet 4 yıl önce yorumlandı

      bilgi için tşkler..

    • ismet 4 yıl önce yorumlandı

      bakanlık atamayla görüştüm onay yok dediler

    • ali 4 yıl önce yorumlandı

      işlem yapabilen haber versin

    • Kel 4 yıl önce yorumlandı

      Haklısın hocam. Senin de, benim de, Bakanın da başı kel. Ama sana bana yok...

    • ali @esen 4 yıl önce yorumlandı

      ilçe milli eğitim okul onayı var dedi ama sistemde öyle bir buton göremedim ben

    • ALİ 4 yıl önce yorumlandı

      kendi̇ sayfamdan başvuru yapip kaydetti̇m ama kurum ekraninda görünmüyo

    • Nika @esen 4 yıl önce yorumlandı

      yok..ve bu konu ile ilgili net bir bilgide yok..kurum onaylayacakmı,onaylamıycakmı
      :(

    • çağrı 4 yıl önce yorumlandı

      başvuru yapamazsınız aşağıdaki bilgilere göre kayıtlarınızın güncellenmesi gerekir diye bir yazı var ben hiç yer tercih etmedim acaba sorun ondan mı bilen varsa yardımcı olabilir mi

    • zübeyde @m.ali 4 yıl önce yorumlandı

      hocam başvuru kaydet dediniz mi okul onayıda mı gözükmüyor. ben akşam eşimle karar vermek istiyorum. onay gerekiyorsa o saatte yapılamaz heralde.ilçeyi aradım ilçe onayı yokmuş ama okul da başvuruyu kaydet demeden görebilir mi bilmiyorum.yardımcı olursanız sevinirim

    • Çağrı 4 yıl önce yorumlandı

      mebbisten başvuru yapılıyor mu şu anda bende başvuru yapamazsınız diye bir ibare çıkıyor

    • esen 4 yıl önce yorumlandı

      mebbisten başvuru yapılıyor ama okul idaresine onay açılmamış yaptırabilen var mı?

    • m.ali 4 yıl önce yorumlandı

      mebbisten başvuru yaptık her hangi bir kurum onayı gözükmüyor. yinede okulunuzla irtibatlı olun onay bölümüne baksınlar.umarım herkes ailesiyle birlikte olur.saygılar...

    • il içi 4 yıl önce yorumlandı

      neden il içine yok bu ne saçmalık

    • Nika @Mat 4 yıl önce yorumlandı

      hocam tercih yaptım lakin kurum onay sayfasına düşmemiş..bu konuda kesın bır bılgı alamadım :(

    • Biri @Uğur 4 yıl önce yorumlandı

      başvuru yaparkn gitmek istediğiniz il ve ilçeyi seciyorsunuz...2.aşamada sıze sectıgınız ılın tum ılçelerı açılıyor..il emri olursa ilk baçvuruda seçtiğinz ilçeye görevlendiriliyor..

    • İlçe emri 4 yıl önce yorumlandı

      Başvuru yapabilen var mı arkadaşlar lütfen yardımcı olun

    • murat 4 yıl önce yorumlandı

      İl içi 90 km ye tain çıltı ilçe emrini bilsem yazarmıydım

    • ??? 4 yıl önce yorumlandı

      kurum onayı gerekıyormu?
      arkadaşlar lütfen bilgisi olan biri varsa cvp verebilirmi..

    • murtaza @ceyhan 4 yıl önce yorumlandı

      il dışından gelenin suçu ne?

    • selim 4 yıl önce yorumlandı

      bu nasıl haksızlık böyle sirami gelir.10 sene git gel

    • mustaf 4 yıl önce yorumlandı

      arkadaslar merkez sendikaları defalarca arasın,

    • cide 4 yıl önce yorumlandı

      mebbiste ek yerleştirmeye başvuru yapabilen var mı

    • il içi 4 yıl önce yorumlandı

      mebbiste hala başvuramıyoruz

    • ceyhan 4 yıl önce yorumlandı

      meb adil davranmalıdır. öncelikle il içi eş durumu ataması yapıp. daha sonrada il dışından gelenleri boşalan yerlere yapmalıdır. adil olan uygulama sistemi budur. bunun ötesi hak gaspıdır. kimseye de hakkımızı helal etmiyoruz. çünkü çocuklarımızın rızıklarını yol parası olarak veriyoruz...

    • il içi mağduru 4 yıl önce yorumlandı

      90 km ama il içi olduğu için atama isteyemiyorum bu ne saçmalık günlük git gel ne hal kalır insanda ne para ne de moral bunları da düşünebilecek bir sendika yokmuş bu ülkede

    • Mat 4 yıl önce yorumlandı

      Hocam siz yaptnz mi tercih

    • 41. tercihten atanan mağdurlar 4 yıl önce yorumlandı

      2015 Özür grubu atamasıyla 41.tercihi işaretleyerek tayinimiz çıktı ancak ilçe emri değil ilçe kurasıyla eşim ilçeye 60 km, ulaşımı çok sıkıntılı (ilçeye gidiş-geliş yapılamıyor) , köyde kalacak yer sıkıntısı var, ilçe milli eğitim müdürü ile görüşerek görevlendirmeyele mağduriyetimizin giderilmesini istedik ancak ellerinde böyle bir imkan olmadığını söylediler. Ben haziranda iller arası atamayla atandım ve ilişik kesmedim,şimdi bu şartlarda yer değiştirmektense atamalarımızın iptalini istiyoruz.Yetkililer şu anda böyle bir açıklama olmadığı için net bir şey söyleyemiyor.Geçmiş dönemlerde atama iptallerine imkan verilmiş bu dönemde de iptal edilebilmesi konusu gündeme taşırsanız biz ve bizim durumumuzdakiler için bir umut olacak.

    • Gökçe 4 yıl önce yorumlandı

      Sanırım olmuyor bende de iki okul açıktı sadece biz kaldık

    • yanlış yapılıyor 4 yıl önce yorumlandı

      41. madde iliçinede uygulanmalı adaaletsizlik bu haksız rekabet olacak tayinlerde öncelik hakkı dğacak

    • Hüseyin 85 4 yıl önce yorumlandı

      Eğitim bir sen niye bizi mağdur ediyorsun. Il disilarla birlikte il icine de ilçe emri isteseydin ya. Bizden verim beklemesinler bu yıl

    • hsyn15 4 yıl önce yorumlandı

      Il içi grubuna büyük haksızlık yapıldı. Egitim birsen niye bizim hakkimizi savunmuyorsun? Seçimde görüşürüz bakalım

    • adalete bak sen ya 4 yıl önce yorumlandı

      İL içindekilere neden yapılmıyor bu ilçe emri il dışındakiler mudur da biz neyiz? Adamlar azıcık puanlarla ilçe emrine gelsin sonra merkezde adamını bulsun en kral okula alırsın kendini bizde her yıl bekleyelim birkaç km daha yakına gelebilir miyiz diye bu nasıl adalet

    • Çaresiz hoca 4 yıl önce yorumlandı

      Bu il içi il dışı sadece eş durumu için mi ben bu kapsun içinden çıkamıyorum.engellilik durumundan ilçede daha iyi biyere geçmek istiyorum.yeter sürünfüğüm

    • Nika @Nika 4 yıl önce yorumlandı

      tşkler hocam

    • Uğur 4 yıl önce yorumlandı

      slm arkadaşlar
      şubat atamalar hakkında bilgi almak istiyorum ben i̇stanbul tuzla da ikamet ediyorum çalıştığım şirket ise kocaeli gebze de eşim ise şanlıurfa da görev yapıyor tercih ederken tuzla daki okulları seçebiliyor muyuz bilginiz varsa paylaşabilir misini?

    • iliçici @Hsy 4 yıl önce yorumlandı

      günlük yaptığım ilçeler arası yol izmit-yalova arasından daha uzak vesselam.

    • Hsy 4 yıl önce yorumlandı

      İl İçi eş tayini bekleyenlerin başı kel mi? (Evet kel ama bu benim suçum deği.) Güllük yaptığım yolla, bazı illerden iki ili birden geçer gidersin. Bize de bize de bize de... yok mu?

    • kaya 4 yıl önce yorumlandı

      Bizede hak vermeleri gerek kardeş

    • kaya 4 yıl önce yorumlandı

      İl dışı 120 km uzaklıkta okula atandım. 41. İşaretledim bizde bilseydik uzak yerleri yazmazdık ilçe emri isterdik bize dd ek atamada hak verilmesi gerek yapılan HAKSIZLIK

    • ayşe 4 yıl önce yorumlandı

      ilçe emrine derken eşinin bulundu ğuilçeyemi isteyeceğiz

    • ayşe 4 yıl önce yorumlandı

      eş durumu ataması açılsın artık

    • ramazan 4 yıl önce yorumlandı

      bize niye ilçe hakkı verilmiyor biz öğretmen değil miyiz.il içini çözün

    • hasan 4 yıl önce yorumlandı

      il içinde özür grubu bekleyenler eşşek mi

    • ego 4 yıl önce yorumlandı

      basvuru ekranımda zaten 38 tercıh vardı. 41.tercıh yoktu. ılce emrıne kalma hakkım olmuyor mu yanı..

    • semender @ekrem ekrem 4 yıl önce yorumlandı

      il dışı açık ama il içine kapalı. çok mağduruz.öyle uzak ilçelerdeyiz ki eşimle benim işyerimle eşimin okulu 90 km. 1.hizmet bölgesinde olduğu için puanı da düşük her sene aynı şey.

    • ekrem ekrem 4 yıl önce yorumlandı

      tercih dışında atanmak istiyorum/istemiyorum” seçeneğini işaretlemeyen veya istemiyorum” gıbı bır seçenek zaten yoktu. tum tercıhlerı yapmıştım. ılce emrıne kalma hakkım yokmu. bu anlam mı cıkıyor

    • ekrem ekrem 4 yıl önce yorumlandı

      su an ekranlar acık mı

    • Mehmet 4 yıl önce yorumlandı

      Ya bn ilk tercihimde ilce degilde il merkez i isaretleyerek basvurdum ama esim ilcede calisiyo simdi bn il merkezini yazdim diye ilce emrini isteyemeyeckmiyim

    • robocop @mağdur 4 yıl önce yorumlandı

      il içine atanmak isteyenlere neden açılmıyor başvuru ekranı.büyük mağduruz şu anda. eşim ile aramda 70 km var. aynı il içinde ama farklı şehit gibi

    • Mat 4 yıl önce yorumlandı

      Tercih yapanlar kurum tarafından onay aldılar mi

    • Mat 4 yıl önce yorumlandı

      İlçe emrine atanmak istiyorumu isaretledim hocam mudurume sordum onay bekleyenlerde görünmüyor

    • Ahmet 4 yıl önce yorumlandı

      "başvuru yapmanız mümkün değildir. aşağıdaki bilgilere göre kayıtlarınızın güncellenmesini sağlayınız !
      başvuru yapamazsınız"
      bizim 8. tercih geldi ilçe emri için bize hak vermiyorlar

    • Magdur 4 yıl önce yorumlandı

      İl ici ek atama neden yapılmıyor neden mağdur e diliyoruz aile bütünlüğünü korumak il içinde önemli değil mi 1.5 yıldır eşimden ayrılık nerde bu milli egitim

    • mağdurr 4 yıl önce yorumlandı

      evet gerekiyor. okul müdürünüze haber verirseniz onaylayacaktır

    • Nika 4 yıl önce yorumlandı

      okul onayı gerekiyor mu

    • mağdurr 4 yıl önce yorumlandı

      ilçe emrine atanırsak ücretsiz yıllık izine ayrılmamız gerekmiyor değil mi?

    • Hüseyin 4 yıl önce yorumlandı

      Kesinlikle katılıyorum. Ben de aynı durumdayım. Bizden az puanı olan bizim gitmemiz gereken okula gidece.

    • mağdur 4 yıl önce yorumlandı

      il içi niye yok haksızlık değilmi bu!

    • il içi 4 yıl önce yorumlandı

      il içi neden olmuyor bu sendikalar nerede, gündeme dahi getirilmiyor..

    • Aybars 4 yıl önce yorumlandı

      İl içinede kesinlikle atama olmalı büyük hAKSIZLIK

    • Il ici 4 yıl önce yorumlandı

      kimsenin bizi düşündüğü yok.. madem bir iş yapıcaksanız bizi neden yok sayıyorsunuz? haksızlık bu

    • Hilal 4 yıl önce yorumlandı

      Hakkımızı helal etmiyoruz İl içine İlçe emri nasıl olmaz hak mı hukuk mu bu şimdi

    • Gözüm 4 yıl önce yorumlandı

      böyle saçma işmi olur,il içine niye ilçe emri yok!

    • Özüm 4 yıl önce yorumlandı

      kesinlikle il içine haksızlık, il dışına 41 açılıyor ama il içi isteyenlere bir şey yok.bizde özür durumundan tayin istedik birileri bunun farkında mı acaba !!!!!

    • resul 4 yıl önce yorumlandı

      ben il dışı atama isteyen birinin muhtemelen boşalacak kadrosuna il içi tayin istedim,benim gelmem gereken bir yere şimdi başkası gelecek,böyle iş mi olur,derhal bu konunun yeniden il içi de dahil edilerek olması gerekir..

    • eda 4 yıl önce yorumlandı

      Niye İliçi yok biz de mağdur durumdayız

    • elzem 4 yıl önce yorumlandı

      bu kilerin olası boşalacak diye görünen yerlerini yazan bu ildeki kişilere haksızlık değil mi eğer onların kurumları boşalacaksa ki öyle o zaman onların yerine de bu kurumları tercihleri arasında gösteren en yüksek puanlılar atanmalıdır.

    • bunun için artık ne tercihi 4 yıl önce yorumlandı

      alacak herkes bir okul seçsin orada kalsın suyu çıktı artık il dışına 1 norm açmaya çekinen meb özürden atanmak istemeyenleri bile zorla atar hale geldi garip

    TÜM YORUMLAR
    Hava Durumu
    Tümü Anket
    Nabi AVCI'nın Dile Getirdiği, Yalnızca Şubat Ayında Atama Yapılması Uygulamasını Doğru Buluyor musunuz?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

    SPOR TOTO SÜPER LİG

    Tür seçiniz:
    Linkler
    E-Gazete
    • Sabah Gazetesi
    Karikatür
    • Ve Alo 147'nin Suyu Çıkar
    Sen de Yaz
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri
    Siz de yazmak istemez misiniz?
    Ziyaretçi Defteri
    Arşiv