Öğretmen Atama Puanları 2016 Şubat Ataması Taban Puanları MEB Personel Kılavuzu

Öğretmen atama sonuçları açıklanıyor. MEB, 30 bin öğretmen atamasının bugün yapılacağını duyurmuştu. Öğretmen atama puanları yani branş bazında minimum taban puanlar yine gün içinde mebpersonelleri.net'te olacak.

16 Şubat 2016 Salı 00:09
Öğretmen Atama Puanları 2016 Şubat Ataması Taban Puanları MEB Personel Kılavuzu

Branş bazında minimum Öğretmen atama taban puanları 2016 Şubat ataması bugün yapılacak atamalardan sonra belli olacak. İlk atama puanları şubat ataması sonuçları Adaylar atama sonuçları için gözleri MEB'e çevirdi. Öğretmen atamaları sonuçları mebpersonelleri.net te açıklandı.

Milli Eğitim Bakanlığı, 30 bin öğretmen atamasını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katıldığı törenle bugün yaptı.

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, 30 bin öğretmen ataması töreninin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla yapılacağı belirtildi.

Törenin MEB Şura Salonu'nda saat 11.00’de gerçekleştirileceği bildirildi. Öğretmen ataması puanları Şubat 2016

Başvuru için Adayların, 2015 yılı Kamu Personel Seçme Sınavı’ndan (KPSS) 50 ve üzerinde puan almış olmaları gerekiyordu. Türkçe, ilköğretim matematik, fen bilimleri/fen ve teknoloji, sosyal bilgiler, Türk dili ve edebiyatı, tarih, coğrafya, matematik (lise), fizik, kimya, biyoloji, din kültürü ve ahlak bilgisi, yabancı dil (Almanca, İngilizce), rehberlik ve sınıf öğretmenliği için “KPSSP121”, diğer alanlar için ise “KPSSP10” puan türündeki taban puan dikkate alındı.

Şubat Ataması Sonucu Oluşan Minimum Taban Puanlar Açıklandı

Kurum ve Branş Bazında Taban Puanlar İçin Tıklayınız
 
Mezuniyetleri birden fazla alana kaynak teşkil eden adaylar, sadece bir alana başvuruda bulunabildi. Başvurular, elektronik ortamda alınacak. Bu kapsamda, başvuru sayfası “ilk atama”, “yeniden atama ve kurumlar arası yeniden atama” ve “milli sporcuların ataması” şeklinde ayrı ayrı düzenlendi.
 
Adaylar durumlarına uygun atama çeşidini seçerek http://mebbis.meb.gov.tr ve http://ikgm.meb.gov.tr adreslerindeki “Elektronik Başvuru Formunu” kullanarak yapıldı. İlk atama ve milli sporcuların atanması kapsamında aday öğretmen olarak atanacakların başvuruları iki aşamalı olarak alındı. Adaylar, 2-8 Şubat’ta ilk başvuru kapsamında eğitim kurumu tercihi yapacak, ikinci aşamada ise 15-18 Şubat’ta yetiştirilmek üzere görev yapacakları illeri tercih edecek. Aday öğretmenliğe veya öğretmenliğe atama başvurusunda bulunacaklar, en fazla 40 eğitim kurumunu tercih edebilecek. Adaylar tercih dışı seçenek olarak; “tercihlerim dışındaki eğitim kurumlarına atanmak istemiyorum” veya “tercihlerim dışındaki eğitim kurumlarına atanmak istiyorum” seçeneklerinden birini işaretlediler.

Öğretmen Atama Sonuçları İçin Tıklayınız

Öğretmen Atama Puanları Tablosu İçin Tıklayınız

Şubat 2016 Öğretmen Atama Puanları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

YORUM YAZ

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

      Yorumlar
      Toplam 359 yorum mevcut

    • Biyoooo 3 yıl önce yorumlandı

      77 ile manisaya atandim. Bransdaslarim alan onemli ozelde calistigim icin bu konuda avantajliydim. Yoksa kitap acmadim size tavsiyem alana yuklenin Allah herkese nasip etsin guzel bir duygu.

    • sinif 3 yıl önce yorumlandı

      Sinif kacla kapatti

    • İlahiyatci 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşlar bizde beş yıl okuduk ne kadar zorladılar kitaplar yüklediler sonuç olarak KPSS çalış formasyon tez okul dersleri ezberler bzede yazık Rabbim hepimize yardm etsn emeklermizi boşa ckarmasin

    • Edebiyatçı 3 yıl önce yorumlandı

      Ilk yilimda atandim. Daha fazla çalış yoksa senin gibiler okumasin evet

    • Resim 3 yıl önce yorumlandı

      Ağzına sağlık ben görselci adamım mat ne bilmem mat yapıp 80 alan öğretmen Arkadaşlarım atanır bilemem ben işimi iyi Yaparım 68 alırım işi yapamayan 85 alır bizden derece ile atanır yani kısacası her Bölümün kendine göre puanı vardır çok boş konuşan kardeşler var

    • Resimci 3 yıl önce yorumlandı

      MEB hak veriyorsa atanılır. Sizin tek gördüğünüz ders biz bütün Alanları görüyoruz böyle atarız vs olmuyor malesef kaldı ki sizden mezun olan kaç ? Bizden kaç ALLAH nasip eder hepimiz öğretmen oluruz adanmış öğretmen..

    • kübra 3 yıl önce yorumlandı

      Onlar atanmasin biz atanalim demek yanlis herkes atansin. Dkab puanları yüksek değil. Ilahiyatlara feveran edeceğine 65 almanın yollarına bak Nasıl alamiyosunuz hayret ya ben hiç çalışmadan girdim 70 aldım.

    • svş dnz 3 yıl önce yorumlandı

      ben bu sıstemlerden hıcbışıy anlamadm.

    • madur 3 yıl önce yorumlandı

      turizm işletmeciliği ve otelcilik mezunu başvuru yapabiliyor mu

    • illa öğretmen 3 yıl önce yorumlandı

      Kardeş biz öğretmenlik istediğimiz için eğitim Fakültesine gittik başka bir meslek olsaydı hedefimiz onun fakültesini okurduk öyle değil mi ama

    • Felsefeci 3 yıl önce yorumlandı

      30 bin subat atamasinda 83 le atanamadik vicdan Bakanım vicdan.yıllardır bekliyoruz.her atamada içimiz yanıyor. Bizim atanmaya mutlu olmaya hakkımız yok mu? Atama yok agustos diyemezsin o zaman Şubatta 30 bin almayacaktiniz.seçim uğruna binlerce kişiyi atadiniz.adaletli atama olsaydı 80 puan üstü hiçbir brans kalmazdı. Kpss hazırlanmak kolay mı emek veriyoruz ama umursayan yok

    • dikab 3 yıl önce yorumlandı

      Ha şunu bilseler

    • FELSEFECİ 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar en yüksek puanla atanıyoruz ve en az alım bizden oluyor biraz merhamet..:(((

    • beleşçiler 3 yıl önce yorumlandı

      birde bu formasyon mühendisliklere, fen edebiyata vs verilmesin boşu boşuna yüksek puanlarla öğretmen olduk yazıktır günahtır

    • çilekeş 3 yıl önce yorumlandı

      atanamayan polis olsun, öğretmenlik kebap tabi, yat babam yat

    • mehmet 3 yıl önce yorumlandı

      Zooor

    • 15 yillik fizikci 3 yıl önce yorumlandı

      Puaninada fiziginede ogretmen adayi sov icin intihar ediyor diyen meb bakaninada.nasil bi ulkwde yasiyoz arkadas.dusuncesiz adam soruna cozum bulacagina sov icin intihar diyor.ozaman sen de bi sov yapta gorelim

    • 15 yillik fizikci 3 yıl önce yorumlandı

      Puaninada fiziginede ogretmen adayi sov icin intihar ediyor diyen meb bakaninada.nasil bi ulkwde yasiyoz arkadas.dusuncesiz adam soruna cozum bulacagina sov icin intihar diyor.ozaman sen de bi sov yapta gorelim

    • Lise mat 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşlar zamanında yapılan yanlışları şimdi bizler çekiyoruz eskiden din kültürüne atama yapılmadığından şimdi haliyle fazla atama yapılıyor öğretmen ihtiyacı dikkate alınarak aynı oranda atama yapılıyor

    • güzel 3 yıl önce yorumlandı

      şükredin kardeşim bize bir bakmayan bir adam gelmiş atama yok yaptım diyo sıralamalardan da düşme yok 300.000 sağlıkçının geleceğini çıkarlarına tercih edecek kadar değersiz ve ..... terbiyem müsade etmiyo en azından branşlarınızdan bin iki bin atama yapıyo bakanınız bizde atama olmadığı gibi yaptım deyip pişkin pişkin kanallara çıkıp hava atıyo akrabalarını atamayı bırakta mağdurlarada bak. 80 puanla bekliyoruz beş para etmez biri yüzünden Allah hakkından gelsin ne diyelim...

    • sosyalciler 3 yıl önce yorumlandı

      sosyal bilgiler öğretmenliği branşına az sayıoda kontenjan veriliyor bizler de bu yüzden kıl payı atanamadık yazıklar olsumn diyorum

    • dikab 3 yıl önce yorumlandı

      Aynen. Birbirimizi yemeyelim de enerjimizi ders çalışmaya harcayalim. Ben de atanamadım. Şimdi de ilahiyat ile fen edebiyat çıktı. Yarın öbürgün ne olacak bilmiyoruz

    • coğrafyacı 3 yıl önce yorumlandı

      biz coğrafyacılar jeoloji mühendisleri boşuna okuyoruz

    • Ali 3 yıl önce yorumlandı

      O zaman sen dini öğrenmeye değil atanmaya gore okumussunda...sizin gibiler oldukça ülkede gerçek anlamda dinci ingilizceci sinufci yetişemez....okuduğu bölümü sırf atanmak için seciyorsa sizin gibi!!!!

    • İngilizceci 3 yıl önce yorumlandı

      Dkab-ingilizcenin bile taban puanı en az 75 ve ustü olur gerisini siz düşünün simdi sadece birlik olalım ve ses çıkartalım.Birbirimizi yemeyelim

    • Boşuna mi okuyoruz 3 yıl önce yorumlandı

      Dört sene disini tırnağına takip üniversiteyi bitiren ben gerektiğinde AC kaldım be kitap alabilmek için herkes gezerken her gün farklı bi kıyafet giyerken ben tek parça elbiselerle gezdim onca bakışın arasında kütüphaneden cikmadim soğuk odalarda ders çalıştım hasta oldum kendine bakamadim niçin aman okuyup sereflerle bitireyim öğretmenliği anneme babama ihtiyaçlarını atanıp alayim diye ne oldu yine hüsran vaktimin gittiğine mi yanayım hasta günlerine mi AC kaldığına mi hangisine yanayım...daha milletin bu kadar okuyup atanamiyosunuz demesine mi.....yeter ya hiç mi hayat yaşama yacagiz omrumuz çalışmakla mi gecicek bi şeyleri ertelemekle mi.... Nicin üniversite puanlari atamalara eklenmiyo niçin her şey kpss.. Zorla üniversiteyi biturenlerle neden biz aynı sayiliyoz madem adalet o zaman bunu da yorumlayin...lay lay lom gezmedik diye mi bunlar heo

    • Mehmet 3 yıl önce yorumlandı

      Sen okumussunda ne olmuş öğretmenlik mesleğini ayırt ediyosun sen busun şusun diye destek olacağına köstek oluyosun Allah sizin gibi gözü doymazlari bildiği gibi yapsın

    • Atanan Tarihci 3 yıl önce yorumlandı

      Tarih alan sınavını yapamiyorsaniz aglamayacaksiniz burada.

    • ela 3 yıl önce yorumlandı

      Bir tane Türkçeci yorumu görmedim. Uyuyor mu benim branş yaa! Yazıklar olsun! Adamlar yüz dese yüze de oturur çalışırsınız da ses çıkarmak hakkınızı aramak akliniza gelmez!!!

    • Pdr 3 yıl önce yorumlandı

      69

    • Pdr 3 yıl önce yorumlandı

      Anlamıyorsunuz galiba YUKARIDA LİNK var bas gör.. Daha sonucunu öğrenmeyi beceremiyor bide atanmayı bekliyor

    • sosyalci 3 yıl önce yorumlandı

      Doğu derken nereye

    • 2016 kpss 3 yıl önce yorumlandı

      Ağustosta atama olmayacaksa eğitim ile alan sınavı ertelensin öyle değil mi arkadaşlar

    • Edebiyat 3 yıl önce yorumlandı

      Lütfen artık kimse edebiyat okumasın bi on yıl

    • muzik63 3 yıl önce yorumlandı

      Artık çalışma isteğimiz kalmadı yazık 1 sene boşa gitti kusuratla kaçırdık

    • Okul öncesi 3 yıl önce yorumlandı

      atama öncesi sıralamalar çok kaydı.bu konuyla ilgili yorum yazarmısınız lütfen.

    • Fatih 3 yıl önce yorumlandı

      Ogretmenlikden memurluga geciliyormu

    • Nimett 3 yıl önce yorumlandı

      Gerçek mi?

    • mat 3 yıl önce yorumlandı

      80 de

    • Edebiyat 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşla oturuyoruz edebiyatta en güzel en son kaçıncı sıradaki arkadaşımız gitti bilen varsa lütfen yazabilir mi ben 80.270 kusuratla kaldım. Yani 00.002 .Bu kadar kusurat ile de kalınabilir mi lütfen cevap bekliyorum

    • tarihci 3 yıl önce yorumlandı

      Tarihçi 83 kusurle kapattı yazık tarihcilere

    • melisa 3 yıl önce yorumlandı

      ağustosta atama yapılmayacakmış bakan dedi

    • mevsimi seba 3 yıl önce yorumlandı

      Sıralamada önümde 14 kişi var atanamadim

    • lily @Adalet lütfen 3 yıl önce yorumlandı

      yahu sınıf 75'le kapattı. hala sınıfla uğraşıyorsunuz ya pes!

    • abc @mat 3 yıl önce yorumlandı

      80,75298'le kapanmış görünüyor...

    • mat 3 yıl önce yorumlandı

      Lise matematik kacla kapatti lutfen

    • bilgisayar 3 yıl önce yorumlandı

      subat ek atamalarla ilgili bilgisi olan var mı

    • betül 3 yıl önce yorumlandı

      75 ile

    • Graffiik 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaş cahil mahil hayırdır. Önce kendine gel gereksiz artistlığe lüzum yok. Ben hak yemem yemekten korkarım.

    • Gorsel 3 yıl önce yorumlandı

      Asıl böyle konuşarak hak yiyen sensin . Bu cahillikle devam et sen hadi eyvAllah

    • Gorsel'e cevap 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaş yaran mı var ne konuşuyorsun? Ayrıca hak yiyenlerden biride sensin anlaşılan

    • Gorsel 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşım sen ne sacmaliyorsun devlete sisteme kizacagina saçma sapan resimcilere yuklenoyorsun. Sana da o hak verilse sende aynısını yapardın o yüzden bu kadar boş konuşma gerek yok got sinirini başkasından çıkar

    • Graffiik 3 yıl önce yorumlandı

      Şu resimcileri Allah Nasıl biliyorsa öyle yapsın gözünüz doysun be mantığa bak Batı'da okul açılmamış grafiği seçelim diyin. Girdiğiniz hakları Nasıl ödeyeceksiniz acaba???

    • puanlar üstteki linkte var @tde 3 yıl önce yorumlandı

      edebiyat 80,27244 puanla kapatmış

    • semih 3 yıl önce yorumlandı

      yasayan diller ve lehceler yuksek lisans mezunuyum 70 pua kpss aldim ama bu atamada bir ilk olarak lisans mezunlarina oncelikli atama sarti geldi.yani 50 ile atanan d olack yasayan diller ve lehcelerde. gecen atamada boyle bi sey yoktu.

    • dicle 3 yıl önce yorumlandı

      Yasayan diller ve lehceler yan brans atabiliyordum ama 81 puanla turk dili edebiyattan tercih yaptim.

    • tde 3 yıl önce yorumlandı

      edebiyat kacla kapatti

    • edebiyatci 3 yıl önce yorumlandı

      Yasayan diller ve lehceler kacla kapatti. Bu bolumden atanan varsa puanini yazarsa sevinirim.

    • Okul öncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Sizde sınıf,din okusaydınız diyen sivri zeka arkadaşim biz okul öncesine gittimizde 4000 kontenjan ile alıyordu birden bu kadar puan fırlaması bizim suçumuz mu!!!!

    • vay06p6 3 yıl önce yorumlandı

      Ayse gazi mezunumusun

    • Mmmm 3 yıl önce yorumlandı

      Fen 76 ile Antep'e atandım tahminen 75 lere düşmüştür

    • dkab 3 yıl önce yorumlandı

      Burak bey size katılıyorum

    • açıklandı bile 3 yıl önce yorumlandı

      açıklandı bile

    • lise mat 3 yıl önce yorumlandı

      Bu ülkedeki adaletsizlik kadar başka hiç bir yerde yoktur 60-75 le atananlar karşımıza geçip hiç sevinmeyin konu komsuyu da ayartmayin bi cogunuzdada alan yok ki olsada bizim kadar uzun uzun çözmeniz gereken sorular değil sizde biliyorsunuz bi çoğunuz bizim yarimiz kadar emek harcadınız rabbimde biliyo ins bu gün emeklerimizin karşılığını verecek çünkü sizden çok fazla puanlar aldikk

    • burak hoca @Adalet mi bu? 3 yıl önce yorumlandı

      kim tuttu seni din-sınıf-ingilizce okumamak için okusaydın bu bölümleri

    • coğ 3 yıl önce yorumlandı

      çoğrafya kaçla kapattı

    • Büşra 3 yıl önce yorumlandı

      Giyim öğretmenliği taban puanı kaçta kaldı bilen var mi

    • Adalet mi bu? 3 yıl önce yorumlandı

      Hersene yığılma artıyor yeni geride bekleyenlere mezunlar da ekleniyor, ne olacak bizim halimiz biz boşuna mı okuduk. Atanmak için sınıf, ingilizce, Dinkültürü okumak lazımmış. Sadece bu üçüne önem veriliyor çünkü

    • burak hoca 3 yıl önce yorumlandı

      sende sınıf-ingilizce-din okusaydın be kamil,kim dedi sana müzikçi ol diye:)

    • Adalet lütfen 3 yıl önce yorumlandı

      Neden hep atamalarda aslan payı sınıf, ingilizce ve din kültürüne verilir ki, diğer branşların ihtiyacı yok tabi ne de olsa, birkere de resim ve müzik'ten 1500-2000 kişi alsın dişimi kırıcam

    • Eyup 3 yıl önce yorumlandı

      80.38 ile atanan adım

    • Osman 3 yıl önce yorumlandı

      Ilk mat kaç ile kapattı

    • beden 3 yıl önce yorumlandı

      meb sizin beden eğitimine yaptığınız haksızlığı hiçbir zaman ünütmüyacağız

    • sunay 3 yıl önce yorumlandı

      Fen kacta kapatti

    • fizikçi 3 yıl önce yorumlandı

      fizik kaçla kapattı bilen var mı

    • Knapman 3 yıl önce yorumlandı

      76.4

    • Tarh 3 yıl önce yorumlandı

      Evimin yanı, hayirli olsun bir donem bende ucretli yaptm orada

    • fenci 3 yıl önce yorumlandı

      Fen kaçla kapattı bilen var mı acaba

    • okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      76.4... ile hocam

    • dkab 3 yıl önce yorumlandı

      Dinden ders olduğunu düşünmüyorsan o zaman git din dersi olmayan ülkelere bu ülkede yaşıyorsan katlanmak zorundasin

    • okul onc 3 yıl önce yorumlandı

      76.4... ile kapatti

    • Grafikk 3 yıl önce yorumlandı

      Resim kaçta kapattı

    • Grafik 3 yıl önce yorumlandı

      Aynen oyle hocam..resimciler yuzunden atanamadim

    • Grafikcimm 3 yıl önce yorumlandı

      Sana ne oluyor anlamiyorum ki..sanane baskasinin dininden asil senin bolum atamasi zordu da neysee.milletin uzuntusunden yararlanip ne bicim yorumlar yapiyorsun nasil dincisin ki morali bozuk insanlarin inadina yorum yapiyorsun..dinden ders mi olur herkesin dini kendine

    • tde 3 yıl önce yorumlandı

      edebiyat kaçta kapattı

    • dkab 3 yıl önce yorumlandı

      Biyolog herkes atamayi bilerek üniversite ye gidiyor sende madem çok iyi olduğundan emin sem biyoloji vermeseydin doktor olsaydın kimse kusura bakmasin herkes ataması zor olduğunu bile bile atanamayan bölümleri veriyor sonra da isyan ediyor

    • Matematikçi 3 yıl önce yorumlandı

      Lise matematik kacla kapatti

    • Saglikciyiz 3 yıl önce yorumlandı

      75 ile Espiye çpl ye atanan arkadaş var

    • okulönceci 3 yıl önce yorumlandı

      41 i actin mi ? Ben de 74.840 tım. Ama tercih yapmadim. Herkes 74 e dustu diyor. Uzuldum ya. Dusmez ya 6 puan

    • N.h 3 yıl önce yorumlandı

      Siz de mi atanamadiniz ?

    • yalan dolan 3 yıl önce yorumlandı

      onlar atanmasin diyen ok lakin kontenjanlar artirilmali din kontenjani tavan yapmis 50 yi zor aliolar

    • hakyiyenresimciler 3 yıl önce yorumlandı

      resim kaçla kapattı bilinmez de, yine başka bölümlere dadandığınız aşikar,hepinizi bulup o haksız atandığınız kurumlardan attıracağız. resimci adiler

    • Sağlıkçı 3 yıl önce yorumlandı

      VAllaha ben de şuan onu düşünüyorum.nasıl gelmedi diye

    • Sınıfçı 3 yıl önce yorumlandı

      Ne demek benim 75 im onun 50 sine denk . Gk Gy eğitim ortak sınav değil mi üstüne biz bide alana giriyoruz . Boş boş konuşmayın burda

    • Gorsel 3 yıl önce yorumlandı

      Resim kaçta kapattı meslektaşlarım darısı atanamayanlara üzülmeyin

    • Sınıf 3 yıl önce yorumlandı

      73-74 le atanamadık boş boş konuşuyorsun

    • rumuz 3 yıl önce yorumlandı

      yok artık

    • ezgi 3 yıl önce yorumlandı

      Ya ben de okul önceciyim. 74.840 puan aldim. Millet 74 te kapatti diyor. Tercih yapmamistim. Dogru degildr heralde. 6 puan duser mi hic ya

    • Müslüm 3 yıl önce yorumlandı

      Bence cok haklisin yorumunu begendim bence fikrinde senin gibi uzel diye dusunuyorum

    • İlköğretim Matematik 3 yıl önce yorumlandı

      Kaç ile kapattı???

    • biyolog 3 yıl önce yorumlandı

      kacla kapatabilir din k.bide utanmadan sorarlar millet 80 le atanamiyo kusura bakma bi zahmet calista 65te aliver

    • frt 3 yıl önce yorumlandı

      türk edebeiyatı kaçla kapattı

    • merve 3 yıl önce yorumlandı

      cooğrafya kaçla kapattı?

    • TARİH 3 yıl önce yorumlandı

      tari̇h kaç i̇ile kapatti bi̇len var mi

    • resim 3 yıl önce yorumlandı

      vay be insanlar 82 ile atanamıyo bizim alanımız yok 68 69 alamıyoruz. gerçekten adaletsiz sistem

    • Grafikci 3 yıl önce yorumlandı

      Hocalarim grafik fotograf / grafik kacla kapatti bilen var mi. Ya da bu bolumden atanan varsa puani nedir

    • okulönceci 3 yıl önce yorumlandı

      Okul öncesi kacla kapattı bilen var mı

    • tarih 3 yıl önce yorumlandı

      tarih kaçla kapattı?

    • Gorsel 3 yıl önce yorumlandı

      67yle kapattı galiba

    • Deniz yildiz 3 yıl önce yorumlandı

      O kadar bencilce yorumlar yapiyosunuz ki kusuratla atanamadim diyosun lan sen atansan senden sonra gelen dicek kusuratla atanamadik biraz mantikli olun lutfen .. yok adamlar 50yle ataniyo ben 82yle atanamadim diyosunuz senin 82 alman adamin 50 almasina belki denk nerdn biliyosun acik olunca mecbur smdi adam 50 aldi diye acik varsa gitmesin mi Allah askina bide ogretmen olcaksiniz dusunceye bak

    • melis 3 yıl önce yorumlandı

      pdr kaçla kapatttı

    • derya 3 yıl önce yorumlandı

      sınıf kaçla kapattı bilen var mı

    • tarihci 3 yıl önce yorumlandı

      lanet olsun bu sisteme .Nasıl bir tezatlik bu tarihçi edebiyatçı halleri ne olacak

    • BİYOLOJİ 3 yıl önce yorumlandı

      biyoloji öğretmenliği kaçla kapatti nbilen yazabilir mi

    • Faik 3 yıl önce yorumlandı

      Ağlıyorsun AKP ye de oy verdin

    • tarihçi @Tarih 3 yıl önce yorumlandı

      nereleri yazdın hocam

    • fen 3 yıl önce yorumlandı

      fen kaçla kapattı

    • Skry @Turkiyede öğretmen olmak 3 yıl önce yorumlandı

      Allah yardımcınız olsun 50 ile atanalar var günahtır

    • resim 3 yıl önce yorumlandı

      resimcilerin hepsi atandı heralde:) yorum göremedim kacla kapadı

    • İlahiyatçı @Muharrem KULAT 3 yıl önce yorumlandı

      bende atanamadım kaçla kapattı ki bu

    • fenci 3 yıl önce yorumlandı

      fen bilgisi kaçla kapattı bilen arkadaş var mı

    • Dinci @Muharrem KULAT 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaslar bilen varsa lütfen yazsın

    • Edebiyat öğretmeni 3 yıl önce yorumlandı

      Virgüllü bir puanla kalan yalnız ben değilimdir. Kader mi şansızlık mı nedir bunun adı artık bişey bilmiyorum ben. Yazıklarolaun bu sisteme. O dincileri sınıfçıları alın sokun bi taraflarınıza.

    • girdap @bilişim öğretmenleri 3 yıl önce yorumlandı

      bilişimci kardeş 79,küsür atanamadı var sen düşün gerisini

    • edebiyat 3 yıl önce yorumlandı

      edebiyat kaçla kapattı acaba?

    • yelda aslan 3 yıl önce yorumlandı

      edebiyat kaçta kapattı lütfen bilgi verin

    • Almanca 3 yıl önce yorumlandı

      Almanca kacla kapati ?

    • Muharrem KULAT 3 yıl önce yorumlandı

      i̇lahiyat ve di̇n küktürü ve ahlak bilgisi öğretmenliği kaçla kapattı yardımcı olurmusunuz.

    • bilişim öğretmenleri 3 yıl önce yorumlandı

      kaçla kapattı acaba ?

    • bilişim öğretmenleri 3 yıl önce yorumlandı

      bilişim öğretmenlerine çok yazık oldu yine.

    • YAKUP DEMİR @beden eğitimi 3 yıl önce yorumlandı

      71

    • recep 3 yıl önce yorumlandı

      7000 e giremiyorsan o senin sorunu. 1900 siralamayla atanamadim. Madur gor ?

    • 64 @nazz 3 yıl önce yorumlandı

      YAKUP DEMİR

    • YAKUP DEMİR @Ömer 3 yıl önce yorumlandı

      55

    • YAKUP DEMİR @coğ 3 yıl önce yorumlandı

      evet

    • YAKUP DEMİR @TÜKÇE 3 yıl önce yorumlandı

      76.1

    • beden eğitimi 3 yıl önce yorumlandı

      beden eğitimi kaçla kapattı bilginiz var mı?

    • 0.02 puan 3 yıl önce yorumlandı

      80.73 puanım var sıralamanın içinde görünüyordum 41 i de açtım nasıl atanamadım şoktayım 80.75 diyorlar taban puana bu nasıl Bi küsuratta kalmadır bunun adı ne

    • TÜKÇE 3 yıl önce yorumlandı

      türkçe kaçla kapatti bi̇len var mi?yazabi̇li̇r mi̇

    • coğ @muzik 3 yıl önce yorumlandı

      coğrafya taban puan kaç oldu

    • muzikci 3 yıl önce yorumlandı

      arkadasim 55.660 ile doğuya atanmış.

    • coğ 3 yıl önce yorumlandı

      coğ 79 lamı kapattı

    • muzik 3 yıl önce yorumlandı

      muzikten 55 civari puanla atanan arkadaş varsa yazabilirim.taban puan kaç oldu acaba.

    • attila 3 yıl önce yorumlandı

      vay be ne kadar dinci ye sınıfaciya ıngilizceci ye ihtiyac varmış ülkeyi bu üç bölüm kurtaracak yazık be vAllahi yazık şu sosyalciye tarihçiye fizik kimya biyoloji okuyan insanlara hakket bu însanlarin hakki yemiyor sosyalci 75 80 almis atamamamîs dinci ıngilizceci 60 almis atanmış vay be türkiyede ki adalete bak bu ülkede büyük adaletsizlikler donuyorsa terörün biteceğini unutun

    • EDA 3 yıl önce yorumlandı

      HİT kaç la kapattı bilen arkadaşlar lütfen yazsın

    • Ömer 3 yıl önce yorumlandı

      müzik kaçta kapattı bilen var mı ?

    • nazz 3 yıl önce yorumlandı

      Din Kültürü puanını bilen var mı

    • esir 3 yıl önce yorumlandı

      tarih kaçla kapattı arkadaslar

    • Kubra 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşım 74yle nasıl atandiniz adam 76yla kalmış siz atandı diyorsunuz

    • ahmet @Turkiyede öğretmen olmak 3 yıl önce yorumlandı

      lise matematik kaçta kapattı

    • muzik 3 yıl önce yorumlandı

      muzik 55 ile atanan arkadaslarr kacla kazandıklarını yazabilirseniz seviniriz.size hayırlı olsun ben 55.330 ile atanamadim.

    • fen 3 yıl önce yorumlandı

      Kaçla kapattı bilen var mı

    • Sağlık meslek lisesi öğretmeni 3 yıl önce yorumlandı

      Sıralamalar yanlış mıydı acaba

    • fenci 3 yıl önce yorumlandı

      fen bilgisi kaçla kapattı bilen var mı

    • kimyacı 3 yıl önce yorumlandı

      kimya kaçla kapattı bilen var mı

    • bilişim 3 yıl önce yorumlandı

      en son kaçla aldı acaba bilen var mı?

    • Belkıs çınar 3 yıl önce yorumlandı

      Hocam en son tercihi acmismiydi

    • Turkiyede öğretmen olmak 3 yıl önce yorumlandı

      82.78 ile kaldım kadermi bu ne bunun adı

    • Osman 3 yıl önce yorumlandı

      İlk mat kaç ile kapattı arkadaşlar

    • bedenci 3 yıl önce yorumlandı

      beden eğitimi var mı kacla atandınız

    • Ayse 3 yıl önce yorumlandı

      Hocam ikinci öncelik misiniz

    • Fizikci 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşlar fizikten atanan var mi aranizda

    • SOSYAL 3 yıl önce yorumlandı

      79,9 gi̇bi̇ kapaticak di̇ye bi̇li̇yorum gruptan

    • Tarihci 3 yıl önce yorumlandı

      41 i acmismiydiniz tercihlerini neresiydi?

    • SOSYALCİ 3 yıl önce yorumlandı

      79,778 SOSYAL ATANAMADIM

    • fatih @fatih 3 yıl önce yorumlandı

      teşkkrler

    • Tarih 3 yıl önce yorumlandı

      82.700 le atanamadim...atanan arkadaşlara hayırlı olsun...yüksek puanlarla ,sistem maduru , olan bizlerin de sesini duyar inş birileri...

    • illyyaass @fatih 3 yıl önce yorumlandı

      sosyal bilgilerde 79.88 puan alan bi arkadaş yerleşemedi sıralaması da 816

    • Nergiz Kucukfalay 3 yıl önce yorumlandı

      Bende cok merak ediyorum , ne zaman aciklanir taban puanlar

    • fatih 3 yıl önce yorumlandı

      sosyal bilgileri yazarmısınızarkadaşlar

    • ferhat 3 yıl önce yorumlandı

      atanan arkadaşlar sevabına yardımcı olsun sosyal bilgiler kaçla kapatmış duyum alan var mı tahmini de olabilir

    • huseyin 3 yıl önce yorumlandı

      Dinkulturunde 63.3 puanim vardi 41. Tercihle bile atanamadim

    • . @Biyoloji 3 yıl önce yorumlandı

      hocam puanınız kaçtı

    • ferhat 3 yıl önce yorumlandı

      sosyal bilgiler kaçla kapattı

    • felsefe1 3 yıl önce yorumlandı

      Felsefe kacla kapatti

    • yaprak köktürk 3 yıl önce yorumlandı

      Labaratuvar hizmetleri kaç puanla kapattı

    • yakup 3 yıl önce yorumlandı

      Bilisim ogretmenligi kacta durdu acaba ben 80.559 da aranan adım bilen varsa lütfen yazsin

    • Umut 3 yıl önce yorumlandı

      69 diye biliyorum

    • pdrci 3 yıl önce yorumlandı

      69.2

    • hasan 3 yıl önce yorumlandı

      ilköğretim matematik öğretmenliği kaçla kapattı? bilen var mı?

    • matci 3 yıl önce yorumlandı

      matematik kacla kapatti????

    • Tarih 3 yıl önce yorumlandı

      79.2 atanamadim

    • ilöğretim matematik 3 yıl önce yorumlandı

      ilköğretim matematik öğretmenliği kaçla kapattı???

    • ali 3 yıl önce yorumlandı

      muhasebe kaçta kaldı

    • Hemşire 3 yıl önce yorumlandı

      Hemşirelik kaçta kaldı acaba

    • Ali 3 yıl önce yorumlandı

      Sınıf

    • rehberlik 3 yıl önce yorumlandı

      rehberlik kaçta kaldı bilen var mı

    • HIT 3 yıl önce yorumlandı

      Halkla ilişkiler hizmetleri organizasyon kaçla kapatti bilgisi olan

    • Hatip 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaşlar tarih bolumu maçta kaldı bilgisi olan var mi

    • eymen 3 yıl önce yorumlandı

      Matematik kacla kapatti

    • hüseyin 3 yıl önce yorumlandı

      türk dili edebiyatı kaçta kaldı bilen varmı

    • Yusuf YILMAZ 3 yıl önce yorumlandı

      şanliurfa ve ilçelerine 75 puanla atanan varmi?

    • ERDAL 3 yıl önce yorumlandı

      türkçe kaçta kaldi

    • Biyoloji 3 yıl önce yorumlandı

      Ben 14 yıldır mezunu ak parti 14 yıldır iktidar yine atanamadım küsüratla hakkını helal etmiyorum

    • Snf 3 yıl önce yorumlandı

      75

    • bilişim öğretmenleri 3 yıl önce yorumlandı

      kaçta kaldi acaba ?

    • Heisenberg 3 yıl önce yorumlandı

      64 aksu ihl

    • atanamayan 3 yıl önce yorumlandı

      Muhasebe ve finansman öğretmenliği kaçla kapattı bilen var mı

    • levent levent 3 yıl önce yorumlandı

      sınıfçıyım mağdurumm. atın benii

    • Esra albayrak 3 yıl önce yorumlandı

      Niye merak ediyorsunuz o kadar alma çıkmıştır zaten sizin atamaniz

    • Snf 3 yıl önce yorumlandı

      75 le kapattı

    • bilişim öğretmenleri 3 yıl önce yorumlandı

      harcandik çok yazik.

    • kamuran 3 yıl önce yorumlandı

      sınıf kaçla kapattı bilen yazsın ?

    • nn 3 yıl önce yorumlandı

      63 almışsın neyin adaletinden bahsediyosun

    • meryem @ismailllll can 3 yıl önce yorumlandı

      ali bölüm ne?

    • Okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Siralamaniz kacti?

    • Ali 3 yıl önce yorumlandı

      75

    • bilişim öğretmenleri 3 yıl önce yorumlandı

      80 kaldi gali̇ba

    • OKUL ÖNCECİ 3 yıl önce yorumlandı

      76.1 i̇le kaldim

    • Cok komiksin 3 yıl önce yorumlandı

      Cok komik gercekten cok guldum nasil orjinal bir espri anlayisi.

    • Ogrtmn 3 yıl önce yorumlandı

      Halkla ilişkiler kacla kapattı bilen varmı?

    • Melis 3 yıl önce yorumlandı

      Şaka nin sırası deil

    • Serap 3 yıl önce yorumlandı

      Kardeşim fenci 75.2 ile 41 dahi gelmedi

    • ismailllll can 3 yıl önce yorumlandı

      sınıf öğretmenliği kaçla kapattı bilen var mı?

    • meryem hakverdi @meryem hakverdi 3 yıl önce yorumlandı

      şaka şaka bilmiyorum daha kaçla kapadı ama tahminim 78

    • KEMAL 3 yıl önce yorumlandı

      ki̇mya en son kaçta kaldi arkadaşlar

    • yıldız 3 yıl önce yorumlandı

      fen kaçla kapattı haberi olan var mı ?

    • ingilizce @levent atak 3 yıl önce yorumlandı

      ingilizce 64.4 diye biliyorum face de yazılanlardan..

    • Erzincan beden 3 yıl önce yorumlandı

      Beden eğitimi öğretmenliği puanindan emin siniz demi nerden bu bilgiye ulaştınız hocam ...

    • yunus 3 yıl önce yorumlandı

      beden eğitimde eşim71 puanla kaldı

    • mzyn @meryem hakverdi 3 yıl önce yorumlandı

      nasıl 74 ile atandın ya ben 76 yım ve 41i açtım nasıl oluyor bu

    • hüseyin 3 yıl önce yorumlandı

      bilişim kaçla kapattı acaba

    • Muzik 3 yıl önce yorumlandı

      Kacta kaldi bilen varmi

    • beden eğitmi 3 yıl önce yorumlandı

      68.590 la kaldım demekkı en az 70 le kapattı

    • levent atak 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar ingilizce taban puanı kaçta kaldı bilgisi olan yazabiıir mi

    • meryem hakverdi 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar 74,893 ile şırnak atatürk anaokuluna atandım okul öncesi öğretmenliği

    • biyoloji 3 yıl önce yorumlandı

      biyoloji kaçla kapattı acaba

    • mağdur okul önceci 3 yıl önce yorumlandı

      kaçta kaldı bilen var mı o.ö.ö

    • semih 3 yıl önce yorumlandı

      din kültürünün 63.99 üzeri kapattığı kesin çünkü ben atanamadım bu puan ile.

    • BİYOLOJİ 3 yıl önce yorumlandı

      kaçla kaptti acaba

    • anestezi 3 yıl önce yorumlandı

      Diyarbakır kayapinar ıhl kız anadolu ya atanan arkadaş kac puanla standın öğrenebilir miyim

    • gönül 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar hemşireler kaç puan ile atandı

    • elif 3 yıl önce yorumlandı

      din kültürü kaçla kapattı

    • Muiddin 3 yıl önce yorumlandı

      76.1

    • yusuf 3 yıl önce yorumlandı

      65. 553 ile ingilizce de atandı kars kagızman

    • semih 3 yıl önce yorumlandı

      dinkültürü ve ahlak bilgisi için yazıyorum.41 ide açtığım halde olmadı yani

    • Seda 3 yıl önce yorumlandı

      Okul öncesi kaçta kaldı 76.268 ile olmadı benim

    • Semih 3 yıl önce yorumlandı

      63.99 ile hakkari,şırnak,ağrı yazıyorum olmuyor. adam 65 ile izmir'e atanıyor. adaletinin içine tüküreyim böyle işin

    • büşra 3 yıl önce yorumlandı

      edebiyat kacla kapattı acaba

    • atanamayannn @turizm 3 yıl önce yorumlandı

      ufacık çalışma isteği bile kalmadı :(

    • Okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Puanınız 76 miydi hocam.
      Bende 74 le teecih yapmadim.onumde 3000 kisi vardi diye

    • Okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      "Okul oncesi" hocam siIn puanininz 76 mi

    • turizm 3 yıl önce yorumlandı

      atanamayannnn üzülmeye sıkılmaya gerek yok evet ben ve senin gibi atanamayanlar çok bu bir gerçek ama ders çalışmaya da devam edeceğiz tabi azim ve karar ile

    • , 3 yıl önce yorumlandı

      Tarih kaç ile kapattı acaba

    • Okuloncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Hocam 41'i acmis miydiniz. Ben 74le tercih yapma geregi bile yapmadim

    • atanamayannnn 3 yıl önce yorumlandı

      30000 kişi sevinirken geriye kalan binlerce öğretmen ağlıyor :(((((((((

    • okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaslar 76 dan yukarisi ile kapattigi kesin

    • DERYA 3 yıl önce yorumlandı

      hasta yaşli vkaçla kapatti bi̇len var mi̇e sağlik hi̇zmetleri̇

    • ayhan ozel 3 yıl önce yorumlandı

      Zeko hocam puanim 76.352 okul öncesi 41 i de açtık olmadı 74 nasil anlamadim

    • turizm 3 yıl önce yorumlandı

      konaklama seyahat kaç ile kapattı

    • fatih kalay 3 yıl önce yorumlandı

      Benim 76 ve atanamadim

    • sınıf 3 yıl önce yorumlandı

      kaçla kapattı?

    • Seher 3 yıl önce yorumlandı

      Ben de onu merak ediyorum.sağlık hizmetlerinden 73.4 le atanamadım

    • Okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Yok hocam 74 olamaz benim puanim 74 cunku

    • buse buse 3 yıl önce yorumlandı

      Tarih kacla kapatti

    • REHBERLİK 3 yıl önce yorumlandı

      REHBERLİK KAÇTA KALDI?

    • biyolog 3 yıl önce yorumlandı

      biyoloji kaçla kapattı bilen?

    • .. 3 yıl önce yorumlandı

      sınıf kaçla kapattı ??

    • Okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      ZEKO hocm nerden baktiniz kac puanla kapttigina.bi bilgi yok hic biyerde.benim puanimda 74 ama

    • ZEKO 3 yıl önce yorumlandı

      salonda arkadaş vardi o dedi

    • FENNNNNN 3 yıl önce yorumlandı

      arkadslar fen kacla kapatti bilen ykmu yaaa

    • ZEKO 3 yıl önce yorumlandı

      ingiliz 64 küsüratla kapatti

    • .. 3 yıl önce yorumlandı

      belli değil bölümlerin kaçla kapattıkları

    • ZEKO 3 yıl önce yorumlandı

      okul önesi 74 adalet 76 edb 80 227 kapatti

    • berkan 3 yıl önce yorumlandı

      ingilizce kaç puanla kapattı arkadaşlar bilgisi olan varmı?

    • ahmet 3 yıl önce yorumlandı

      Allah sizi bildiği gibi yapsın

    • ibrahim 3 yıl önce yorumlandı

      sınıf kaç puanla kapatmış bilgisi olan söylein lütfen.

    • Okul oncesi 3 yıl önce yorumlandı

      Okil oncesi kac pusnla kapatti arkadaslar bilen var mi

    • esra 3 yıl önce yorumlandı

      beden eğitimi kaç puanla kapatmış

    • abdullah 3 yıl önce yorumlandı

      ilköğretim matematik kaçla kapattı

    • hero 3 yıl önce yorumlandı

      okul öncesı kcla kptms

    • hero 3 yıl önce yorumlandı

      okul öncesı kcla kptms

    • tuna 3 yıl önce yorumlandı

      istersen 1 milyon daha ata sınıf öğretmeni pdr dinci bir de ingilizce alırsınız sınıfçılar norm fazlası olup branş değiştiriyor her sene 6000 atama bu ne biçim düzen ne biçim adalet hep belirli branş mezunları bekliyor üst üste yığılıyor

    • Zeliha 3 yıl önce yorumlandı

      hayırlı olsun bağcılar ziya gökalp ortaokuku :)

    • My 3 yıl önce yorumlandı

      daha sonra açıklanacak kaç ile kapattı

    • gonay 3 yıl önce yorumlandı

      kimya kaç ile kapattı arkadaslar nerden ogrenıyoruz

    • fenci 3 yıl önce yorumlandı

      fen kacla kapattı en son arkadaslar

    • gonay 3 yıl önce yorumlandı

      acıklandı arkadaslar

    • slm 3 yıl önce yorumlandı

      sistem yoğundur. ben üniv. den bakıyorum burda net hızlı

    • besyocu 3 yıl önce yorumlandı

      nerden baktınız öyle

    • besyocu 3 yıl önce yorumlandı

      neden açılmıyor

    • slm 3 yıl önce yorumlandı

      açıklandı arkadaşlar bizim olmadı

    • atama 3 yıl önce yorumlandı

      aciklandmi

    • adsız 3 yıl önce yorumlandı

      atama.meb.gov.tr sitesi ilkatama.meb.gov.tr sitesine yönlendirilmiş. sanırım yayınlanacak birazdan.

    • abdullah 3 yıl önce yorumlandı

      ihl kaç?

    • fizik 3 yıl önce yorumlandı

      Fizik kacla kapatildi bilen var mi

    • ferdi 3 yıl önce yorumlandı

      adalet 76 arapca 50 almanca 74 ingilizce 64

    • slm 3 yıl önce yorumlandı

      sistem şu an gitti sayfa yönlendirme yapıyor

    • Ayse 3 yıl önce yorumlandı

      hasta ve yasli hizmetleri kacla kapatti bilen var mı? :((

    • slm 3 yıl önce yorumlandı

      sistem açık şu an

    • arif 3 yıl önce yorumlandı

      ilahiyatın taban puanı kaç oldu lütfen

    • canlı yayın @canlı yayın 3 yıl önce yorumlandı

      matematiği göremedim üzgünüm.. :((

    • ali 3 yıl önce yorumlandı

      Matematik kaçta kapattı

    • illyyaass 3 yıl önce yorumlandı

      sosyal bilgiler kaçta kapattı?

    • fen 3 yıl önce yorumlandı

      Fen taban puani kac

    • ilköğretim matematik 3 yıl önce yorumlandı

      ilköğretim matematik taban puanını bilen var mı lütfen

    • heyecan 3 yıl önce yorumlandı

      burda meraktan ölücem

    • Semih 3 yıl önce yorumlandı

      aynen sistem açılmıyor şuan. açıklanmış olabilir.

    • dımple 3 yıl önce yorumlandı

      hocam ıngılızce ogretmenlıgı kaçla kapadı bılen varmı

    • heyecan 3 yıl önce yorumlandı

      nereden bakılıyor

    • muzik 3 yıl önce yorumlandı

      KAcla kapandı bilen varmi

    • canlı yayın @canlı yayın 3 yıl önce yorumlandı

      arapça: 50.526

    • Veysel 3 yıl önce yorumlandı

      Şu puanlara nerden ulaşılıyor

    • canlı yayın 3 yıl önce yorumlandı

      bazı alanların taban puanları adalet:76.813 aile ve tüketici hizmetler:69.436 almanca: 74.362 beden eğitim:71.667

    • mustafa oğuz 3 yıl önce yorumlandı

      sınıf öğretmenliği en son taban puanı kaç bilen var mı

    • Muhasebe ve finans 3 yıl önce yorumlandı

      Muhasebe kaç puanla kapattı bilgisi olan var mı

    • Tosun 3 yıl önce yorumlandı

      yavşak öğretmenler başlığı atan yaratık anana selam söyle

    • esra 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar sadece özür grubu gözüküyor sonuçları nasıl görebiliriz..lütfen bilen cvb yazsın..teşekkürler..

    • MERVE 3 yıl önce yorumlandı

      küfürle yorum atanlara oşşşşşşşşşttttttttttttt di̇yorum.soysuzlar.eşşek gi̇bi̇ çalişin si̇zde atanin.

    • müzik 3 yıl önce yorumlandı

      KAcla kapandı bilen varmi

    • Yavşak Öğretmenler 3 yıl önce yorumlandı

      Çalışmadan para almaya utanmıyaccakmısınız? 6 ay tatili var. Zaten yarım gün ooo misss... haram olsun!

      100 üzerinde 70 almayan adamlar öğretmen olacak peh!

    • dalla @6 ay tatil hayırlı olsun 3 yıl önce yorumlandı

      sen ne diyorsun ya, git işine bak

    • okul öncesi 3 yıl önce yorumlandı

      okul öncesi öğrt puanı bilen var mı lütfen

    • tde 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar sadece özür grubu var diğerine nerden bakıyoruz

    • fidel @jale 3 yıl önce yorumlandı

      haklısın jale hocam

    • sınıfçı 3 yıl önce yorumlandı

      niye açıklanmıyor hala **

    • bir dost 3 yıl önce yorumlandı

      ihl kac

    • jale 3 yıl önce yorumlandı

      bu kimsesiz gibi terbiyesizlere neden yer veriyorsun editör, ''azınızı'' yazmış yahu bu nasıl bir tabir iğrendim öğretmen olduğumdan

    • eeee 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşşlar sonuçları nerden öğreniyoruz

    • canlı yayın @arif 3 yıl önce yorumlandı

      haber kanallarında yayınladılar 11:30 gibi

    • heyecanlı 3 yıl önce yorumlandı

      'kimsesiz' rumuzlu serserinin yorumlarını neden yayınlıyorsunuz türkçe öğretmeniymiş, yazdığı yoruma bak. bunlar atansa ne olur atanmasa

    • canlı yayın @canlı yayın 3 yıl önce yorumlandı

      adalet ve arapçayı hatırlıyorum adalet 76 arapça 50

    • arif 3 yıl önce yorumlandı

      canı yayın nerden bakıyorsunuz ?

    • sözde öğretmen @kimsesiz 3 yıl önce yorumlandı

      sen öğretmen adayı mısın? yoksa sokak serserisi mi? terbiyesizliğe bak git önce ağzını düzelt, senin vereceğin eğitim de yetiştireceğin nesil de yerin dibine batsın

    • fatih 3 yıl önce yorumlandı

      henüz sonuçlar ekranında özürlüler grubu açıklandı acaba ben mi yanlış yere bakıyorum demiştim.meğer canlı yayından görmüşsünüz :)

    • Umut 3 yıl önce yorumlandı

      Kaç aldugunu soylesene

    • adalet 3 yıl önce yorumlandı

      üzgünüm hatırlamıyorum... :(((

    • canlı yayın 3 yıl önce yorumlandı

      canlı yayında ilk sırada yer alan branşları taban puanları gördüm

    • fatih 3 yıl önce yorumlandı

      sonuçları ben göremedim.siz nereden öğrendiniz arkadaşlar

    • adalet 3 yıl önce yorumlandı

      adalet 76 ama virgülden sonrası çok önemli :)

    • hako 19 3 yıl önce yorumlandı

      halkla ilişkiler kaçla kapattı

    • adalet 3 yıl önce yorumlandı

      adalet 76 puanda arapça 50 puanda kapatı bunları görebildim

    • adalet 3 yıl önce yorumlandı

      bende adalet i merak ediyorum. acaba kaç ile kapattı.

    • Elektrik öğretmeni 3 yıl önce yorumlandı

      Elektriğe Hakkı'mız olan 1000 kontenjanı verin artık iş bulamıyoruz Hakkı'mızı helal etmiyoruz cumhurbaşkanım arz ediyoruz bişeyler yapın

    • Elektrik 3 yıl önce yorumlandı

      Yazıklar olsun bu ülkede teknik öğretmenlerin şucu ne elektrik öğretmenliğine en az 700 kontenjan istiyoruz hakkımı helal etmiyorum ahirette görüşücez yazıklar olsun sayın bakanım vicdanınız rahat mı şimdi atanamayan teknik öğretmenler ne yapacak yazıklar olsun

    • fenci 3 yıl önce yorumlandı

      Fen kaçla kapatiiii??????

    • Nilgun 3 yıl önce yorumlandı

      Arkadaslar adalet ogretmenligi kacla kapattiii

    • yusuf 3 yıl önce yorumlandı

      nereden öğreniyoruz acaba

    • yusuf 3 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar sonuçları göremiyor bilgisi olan var mı

    • arkadaş 3 yıl önce yorumlandı

      taban puanlar belli degi̇l arkadaşlar en erken akşam 5 6 gibi belli olur troll haber kanmayın bunlara

    • okul 3 yıl önce yorumlandı

      ihl kaç puanla kapattı

    • SİBEL 3 yıl önce yorumlandı

      seli̇n hayirli olsun nerden öğrendi̇n acaba ayrintili yazarmisin

    • can 3 yıl önce yorumlandı

      Allah rızası için bu sene sınava girecem beden egitimi kaçla kapattı biri söylesin

    • selin 3 yıl önce yorumlandı

      olleyyy çubukk

    • Ayşe 3 yıl önce yorumlandı

      muhasebe ve finansman kaçla kapattı arkadaşlar

    • kimsesiz 3 yıl önce yorumlandı

      azınıza sıçıyım bu nee kardeşim haklısın türkçeye hep az hep az

    • eylül sena 3 yıl önce yorumlandı

      yaa yeter amaa türkçeye niye bu kadar az atıyonuz yaa yeter yeminle bıktım artık

    • malatyalı 3 yıl önce yorumlandı

      hadiii lütfen yaaaa iskenderun olsunnn

    • sınıf 3 yıl önce yorumlandı

      kaçla kapatı sınıf

    • can 3 yıl önce yorumlandı

      beden egitimi kaçla kapattı bilen var mı

    • isimsiz 3 yıl önce yorumlandı

      daha acılmamış bakılmıyo

    • cahittt 3 yıl önce yorumlandı

      sorgulama bölümünü açamadım link atarmısınız

    • naz 3 yıl önce yorumlandı

      Din kulturu kacla kapatti

    • yusuf 3 yıl önce yorumlandı

      adalet ögretmenligine bakabilirmisiniz arkadaslar

    • elif 3 yıl önce yorumlandı

      adalet ögretmenligi kacla kapadı bilen lütfennn

    • s 3 yıl önce yorumlandı

      adalet ögretmenligi kacla kapadı

    • fenci 3 yıl önce yorumlandı

      fen kaçla kapatmış

    • ertem yalnız 3 yıl önce yorumlandı

      sınıfın taban puanı nedir neresi atananlar yazabilir mi şu kadar puanla şu branş şuraya diye

    • yeşim gün 3 yıl önce yorumlandı

      şu an atamalar yapılmış türkçe kaçla kapattı acaba bilen var mı

    TÜM YORUMLAR
    Hava Durumu
    Tümü Anket
    Nabi AVCI'nın Dile Getirdiği, Yalnızca Şubat Ayında Atama Yapılması Uygulamasını Doğru Buluyor musunuz?

    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

    SPOR TOTO SÜPER LİG

    Tür seçiniz:
    Linkler
    E-Gazete
    • Sabah Gazetesi
    Karikatür
    • Ve Alo 147'nin Suyu Çıkar
    Sen de Yaz
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri
    Siz de yazmak istemez misiniz?
    Ziyaretçi Defteri
    Arşiv